donderdag 15 juli 2010

Blogger op de loop

Nadat ik jaren geblogd had op skynet, ben ik vandaag hier gestart.
De reden: Jarenlang ben ik bezig geweest mijn blog te personaliseren, uren, dagen en weken heb ik beziggeweest de layout op punt te stellen. Alles zag er netjes uit. Alles was perfect.
Toen kwam Skyslet met een nieuw blogplatform.
KNAL, alles weg, al mijn blogs stonden in een standard layout. EENHEIDSWORST !!!
Bedankt Skynet --> Thank you for Nothing. (lelijk woord, zeer lelijk woord)

1 opmerking:

  1. Ik ken het gevoel. :-(

    Alleen was het toen niet zo algemeen maar was het nu precies de apocalyps.

    Nu ja voor nieuw beginnenden ziet het er niet zo slecht uit maar ze hebben echt wel hun voeten geveegd aan al hun bloggers uit hun beginjaren.

    Toch erg hoe ze eerst hun toch wel (indertijd) leuk forum om zeep hielpen en nu dit ...

    De skynetbloggers zwermen uit. Hopelijk voor hen vinden ze nog nieuwe die het avontuur willen wagen.

    Direct eens in mijn feedreader gaan zetten sé.

    Hopelijk kunnen we er evenveel plezier aan beleven als in de beginjaren van de oude blogs.

    BeantwoordenVerwijderen